יום ראשון, 29 באוקטובר 2017

שיטות ליצירת מציאות רבודה

מציאות רבודה היא טכנולוגיה חדשה יחסית, אך היא בעלת השפעה עצומה על המציאות שלנו ועל עולם הטכנולוגיה. יותר ויותר חברות מחליטות לפתח טכנולוגיה המבוססת על מציאות רבודה וסביר שאנו נראה כי תחום זה מקבל יותר ויותר מקום בפיתוחים השונים. על כן עולה גם השאלה המדעית הטהורה אילו שיטות ליצירת מציאות רבודה יש? זוהי שאלה חשובה ביותר שאינה נוגעת רק לעוסקים בתחום אלא לכל חובב טכנולוגיה המעוניין ללמוד עוד על התחום ולהרחיב את ההשכלה שלו. השיטה הראשונה ליצירת מציאות רבודה היא באמצעות זכוכית שקופה שעליה מוקרנים הנתונים על המציאות הרבודה. שיטה זו נהוגה בעולם הטייס הצבאי למשל והיא נפוצה מאוד ביישומים צבאיים. שיטה נוספת ליצירת מציאות רבודה היא באמצעות הקרנת המציאות הרבודה על גבי מסך כגון פלאפון. שיטה זו הייתה נהוגה במשחק הפופולרי פוקימון גו אשר שיגע את העולם למשך כמה שבועות.
שיטות ליצירת מציאות רבודה – איזה שיטה עדיפה מבין השתיים?
לאחר שדיברנו על שתי שיטות ליצירת מציאות רבודה, עולה השאלה מהי השיטה הטובה ביותר מבין השניים, האם הקרנת המציאות הרבודה על זכוכית או שמא דווקא עדיף להשתמש במסך של פלאפון להקרנת המציאות הרבודה. התשובה היא שאין שיטה עדיפה ושתיהן טובות ליישומים שונים. יתכן ולפיתוח מסוים תהיה עדיפה שיטת המסך בעוד לפיתוח אחר תהיה עדיפה שיטת הזכוכית. על המפתחים את המוצרים להחליט מה תהיה השיטה הטובה ביותר וכך הם יהיו בטוחים כי הם נותנים למשתמשים בתחום את השיטה הטובה ביותר שיש.
שיטות ליצירת מציאות רבודה – האם אפשר ללמוד זאת באוניברסיטה?
אין ספק כי שיטות ליצירת מציאות רבודה מרתקות וגורמות לנו לדמיון להשתגע. על כן גם אין להתפלא כי יותר ויותר סטודנטים למדעי המחשב, להנדסת חשמל ולתחומים נוספים מעוניינים ללמוד על התחום הזה עוד. אך מציאות רבודה ושיטות לביצועה אינן נלמדות בהכרח באוניברסיטה ועלינו להתקבל לחברה בכדי לעסוק בתחום זה. בחברות רבות תלמדו מאלף עד ת, את כול הנושא הזה ותוכלו להתמחות בו בצורה מועילה וטובה אשר תאתגר אתכם ותאפשר לכם לעסוק בתחום מרתק זה.


from hiteachar https://www.hiteachar.com/single-post/2017/10/29/%D7%A9%D7%99%D7%98%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%93%D7%94

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה