יום רביעי, 20 בספטמבר 2017

מציאות רבודה אפליקציות

אם גם אתם מתחברים לעולם של מציאות רבודה ורוצים לחוות אותו ממש אצלכם בבית דרך הסמרטפון שלכם כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להצטייד במשקפי VR, להוריד את האפליקציה שבא לכם להתנסות בה דרך חנות האפליקציות ולפתוח את האפליקציה. בשלב הבא עליכם יהיה לבחור את התוכן ולפתוח אותו במצב VR - מציאות רבודה, להדליק את המשקפיים, להניח את הסמרטפון שלכם בתוך המשקפיים והנה לכם עולם שלם של מציאות רבודה.
ובכן יש המון המון סוגים. הקטגוריה שעדיין נחשבת להכי פופולארית, זאת למרות שהטכנולוגיה הזו נכנסה לעוד המון תחומים כמו חינוך, רפואה, מדע, טיפול הוא תחום הגיימינג והמשחק.
אחד המשחקים הכי מבוקשים ניקרא Ninja kid run שזה בעצם ילד ממש חמוד שרץ לו בין המסלולים. אם חלמתם להיות ילד נינג’ה במציאות הרבודה, זה המשחק בשבילכם. משחק נוסף שהמון ילדים ומבוגרים אוהבים נקרא VR Crazy Car Traffic Racing. זה בעצם מירוץ מכוניות קלאסי שיגרום לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים בתוך מכונית מרוץ על כביש אמיתי. משחקים נוספים אותם אפשר להוריד מחנות האפליקציות הם ה- VR Water Slide ה- רולר קוסטר פארק שזה בעצם בנייה של פארק שעשועים ממש בעצמכם ב- 360 מעלות ויש עוד המון המון המון סוגים של משחקים.
אי אפשר כמובן להסתפק רק במשחקים ולכן יש עוד כמה אפליקציות מעולות כמו למשל אפליקציית ה- Cardboard שזו בעתם תוכנה שמאפשרת לנו להיות חלק בלתי נפרד מהמציאות הרבודה בכל מיני מקומות כמו למשל לעשות טיול בחיק הטבע, לעף עם ציפורים בשמיים, לראות תערוכות של יצירות אמנות ועוד ועוד… אפשר גם להוריד את אפליקציית Discovery VR שזה בעצם לצפות בסרטי מדע מדהימים.
לסיכום, מדובר בעולם שלם שאפשר לחוות דרך הסמרטפון שלנו, פשוט חפשו את תחומי העניין שלכם ואז תוכלו למצוא בחנות האפליקציות את התוכנות שהכי מעניינות אתכם.


from hiteachar https://www.hiteachar.com/single-post/2017/09/20/%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%AA

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה