יום שני, 4 בדצמבר 2017

כלים ליצירת מציאות רבודה

מעטים התחומים המסעירים את הדמיון כמו מציאות רבודה. מציאות רבודה מאפשרת לנו להלביש עולם וירטואלי על העולם המציאותי וככזאת היא מרתקת ומעניינת במיוחד. יעידו על כי ענקיות הטכנולוגיה עוסקות בתחום זה ודי עם נזכיר את גוגל גלאס המפורסם שפיתחה גוגל. משקפיים אלו הן דוגמא מצוינת למה שניתן ליצור באמצעות מציאות רבודה ואין ספק כי הן משפיעות על חיינו במידה ניכרת. כלים ליצירת מציאות רבודה רק הולכים ומשתפרים כול הזמן והפיתוחים בתחום הזה הם עצומים. ישנם כלים חינמיים כמו AURASMA ליצירת מציאות מדומה, אך אם תרצו מוצר איכותי ביותר תצטרכו להשתמש בכלים העולים כסף או לפתח את הכלי בעצמכם. פיתוח עצמי מחייב כמובן תקציב גבוה ואין ספק כי הוא בעל ערך עצום לחברה הרוצה לפתח מוצר במציאות רבודה.
כלים ליצירת מציאות רבודה – איזה מקצוע כדאי לי ללמוד בכדי לעסוק בתחום זה?
כבר הבנו כי כלים ליצירת מציאות רבודה קיימים בשוק וגם כי אנו יכולים לפתח כלים אלו. אך עולה השאלה כיצד אני יכול לעסוק בתחום המציאות הרבודה. מה עלי לעשות בכדי להשתלב בתחום מרתק זה. אם כן בכדי ללמוד מציאות רבודה אתם יכולים ללמוד בעיקר שני מקצועות, הנדסת תוכנה (או מדעי המחשב) והנדסת חשמל. באמצעות שתי מקצועות אלו תוכלו להשתלב בתחום ולהשאיר חותם אמתי על עולם המציאות הרבודה. כך תגיעו לתוצאות הטובות ביותר וכך תוכלו לפתח מוצרים בעולם המציאות הרבודה. אם כן למה אתם מחכים? לכו ללמוד, היכנסו לתחום והיו מובילים בו.
כלים ליצירת מציאות רבודה – לאן העולם נע בתחום זה?
נראה כי העולם רב מפתח כול הזמן עוד ועוד כלים ליצירת מציאות רבודה ואין ספק כי אנחנו נראה דברים מדהימים בתחום זה. כול חודש יוצא מוצר לשוק יותר מדהים ויותר מיוחד והפיתוחים בתחום זה שוברים שיאים. המהפכות בתחום זה הן מדהימות ולא נגזים אם נאמר כי בעתיד הלא רחוק לכל אחד מאתנו יהיה מכשיר מציאות רבודה שאתו אנחנו יוצאים מהבית והוא משרת אותנו בצורה הטובה ביותר שיש.
המאמר כלים ליצירת מצתיאות רבודה פורסם ראשון בהיי טיץ' אי אר


from hiteachar https://www.hiteachar.com/single-post/2017/12/04/%D7%9B%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%93%D7%94

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה