יום שני, 25 בדצמבר 2017

מציאות רבודה משחק - לא רק לבנים

נראה שעל אף העובדה כי ישנה מודעות הולכת וגוברת לשוויון בין שני המינים עדיין ישנם מקומות בהם השוויון עוד לא הגיע. דוגמא לכך ניתן למצוא במקצועות ההנדסה שם נשים רבות מודרות מהתחום הזה ורוב הלומדים אותם הם גברים. כמובן שכאשר אין שוויון מלא בין נשים וגברים המפסידים הגדולים הם אנחנו קרי החברה אשר מפסידה מאות אלפי נשים אשר יכולים לתרום לחברה ולהגביר את התפוקה שלה. מקום נוסף בו אנו רואים שיותר ויותר גברים עוסקים בו הוא תחום משחקי המחשב. נראה כי תחום זה מיועד בעיקר לבנים ובנות כמעט ואינן משחקות במחשב. על כך יש להצר מכיוון שבנות יכולות ליהנות מאוד ממשחקי מחשב ומשחקי מחשב יכולים לפתח את הדמיון של הבנות. על כן טוב יעשו ההורים עם יעודדו את הבנות לשחק במשחקי מחשב מכיוון שהדבר יכול לתרום להן מאוד.
מציאות רבודה משחק - הידעתם שקיימים טורנירים לשחקנים?
אחד מתחומי המשחקים במחשב המהנים ביותר הוא מציאות רבודה משחק מחשב. מציאות רבודה משחק מחשב הוא תחום המתפתח בצורה הגדולה ביותר והוא מהנה במיוחד. יתכן ואתם אינכם מודעים לכך אך מציאות רבודה משחקי מחשב היא אחד התחומים הצומחים ביותר שיש. כיום ישנם טורנירים במשחקי מציאות רבודה המאפשרים להתפרנס מהתחום. ישנה אפילו סברה שבכדי לקרב את הקהל הצעיר אל האולימפיאדה יתכן ויכנסו אליה טורנירים במשחקי מחשב. כך מציאות רבודה משחק מחשב תהפוך לספורט לכל דבר ותאפשר להתקיים ממקצוע זה. ישנם מאות אלפי אנשים הצופים בעולם משחקי המחשב וצפוי שמגמה זו רק תלך ותגבר.
מציאות רבודה משחק – כיצד אוכל להפוך למקצוען בתחום?
מציאות רבודה משחק דורשת ממך התמדה, אימון ותעוזה. בכדי להפוך למקצוען בתחום אתם צריכים להתאמן באופן רציף ולקחת את הנושא ברצינות. רק כך תוכלו להבטיח כי תהיו מובילים בארץ בתחום משחקי המחשב ואף תוכלו להתחרות בעולם. ללא אימון ממושך אתם לא תצליחו לשחק בצורה הטובה ביותר ולא תוכלו להפוך למקצוענים בתחום. קחו את המשחק ברצינות וכך תהיו בטוחים כי אתם נהנים וגם יכולים להתפרנס בכבוד.
המאמר מציאות רבודה משחק פורסם ראשון בהיי טיץ' AR


from hiteachar https://www.hiteachar.com/single-post/2017/12/25/%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7---%D7%9C%D7%90-%D7%A8%D7%A7-%D7%9C%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה